My Playlist!

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

New starting, new subject!!!

Γεια σας κορίτσια μου!!! Όλα καλά;;; Ναι, είναι αλήθεια πώς έχουμε καιρό να τα πούμε, και ζητάω συγγνώμη για αυτό, αλλά κάτι το σχολείο, κατι το φροντηστηριο, τα ιδιαίτερα, ο χορός... = μηδέν ελεύθερος χρόνος! Έτσι λοιπόν, μιας και έχω αρκετό καιρό να γράψω (και αυτό φαίνεται από το ότι δεν θυμάμαι καλά καλά πώς να ξεκινήσω) αποφάσισα να κανω μια νέα αρχή στο blog...Lets see!❤ 

1.Βασικά, θα ήθελα να μου πείτε σε σχόλια, email κ.λπ. αν θα έπρεπε να κάνω καποιες διορθώσεις στο blog μου (αν θα έπρεπε να αλλάξω τίτλο, ετικέτες, τη music bar που έχω προσθέσει ή ακόμα και θέμα!). Π.χ. μπορεί να θέλετε το μπλογκ να μην αφορά μόνο κορίτσια αλλά και αγόρια ή να έχει κάποιες στήλες που δεν τις έχει όπως Get the look, δικές μου εμπειρίες, DIYs, και γενικά ο,τι άλλο θελήσετε πείτε μου! ❤

2.Από τώρα θα ανεβάζω λογικά μόνο τα σ/κ, so keep in touch!

3.Εγώ προσωπικά σκέφτομαι να ανεβάζω κυρίως beauty & fashion tips, get the look, health, boys και τα κύρια προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει κάθε κορίτσι! Από εδώ και πέρα με βοηθάτε να διαλέξω!

4.Θα κάνω μια στήλη με προβλήματα, για αυτό άμα σας απασχολεί κάτι, μη διαστάσετε να μου το πείτε και εγώ θα σα δώσω την κατάλληλη συμβουλή!樂

Email: dianagal2005@gmail.com

Υ.Γ. Άμα ξέχασα κανά γράμμα ή τόνο, δικαιολογήστε με γιατί αντιμετοπίζω τελευταία ένα θέμα με το πληκτρολόγιο μου... 


Τα λέμε κορίτσια μου!

2 σχόλια:

  1. χευ! Το μπλοκ σ ειναι πολύ ωραίο και δεν νομίζω να χρειάζεται κάποια αλλαγή. Προσωπικά όμως θα μου άρεσε αν έγραφες ΠΙΟ συχνά στην ετικέτα "stars"(facts για διασήμους κτλ) Συνέχισε έτσι<33

    ΑπάντησηΔιαγραφή