My Playlist!

Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

3 Days Challenge feat. Ana's Imperfect Life: Part 1

Hi girls! Πώς πάει; Σήμερα σας έχω κάτι πολύ ξεχωριστό! Με την ιδιοκτήτρια του υπέροχου blog: http://mybloganastasiaaa.blogspot.gr/ αποφασίσαμε να κάνουμε ένα 3 Days Challenge! Τι είναι; Είναι μια ανάρτηση χωρισμένη σε 3 μέρη! Το πρώτο μέρος είναι ένα ταγκ 30 ερωτήσεων (τις οποίες έχουμε σκεφτεί μαζί), το δεύτερο είναι ένα "What's in my backpack" και στο τρίτο θα διαλέξουμε 3 προβλήματα που αφορούν τις περισσότερες έφηβες και θα προσπαθήσουμε να τους...βρούμε λύσεις! Λοιπόν, σήμερα ας αρχίσουμε με το ταγκ! Για να δούμε...



1. Τι επάγγελμα θες να κάνεις;
Ηθοποιός.
2.Πόσες ξένες γλώσσες ξέρεις;
Ελληνικά, γαλλικά, αγγλικά και λίγα Ιταλικά και Ισπανικά.
3.Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;
Λίγο πιάνο και μελόντικα.
4.Ποιο/ποια είναι το αγαπημένο σου τραγούδι/α;
Total Eclipse of the Heart.
5.Ονόμασε ένα τραγούδι που δεν αντέχεις:
Είναι πολλά.
6.YouTube ή ραδιόφωνο (για να ακούς μουσική);
YouTube, για να επιλέγω εγώ τα τραγούδια. Το ραδιόφωνο είναι ωραίο
7. Αγαπημένη σειρά; 
Ducktales. 
8.Ένα βιβλίο που να σου αρέσει πολύ; 
Η τελευταία Μαύρη γάτα. 
9.Τι είδη χορών ξέρεις να χορεύεις;
Μπαλέτο,  Latin και Ευρωπαϊκούς. 
10. Έχεις ημερολόγιο;
Η λέξη ημερολόγιο μου ακούγεται πολύ παιδιάστικη, αλλά έχω ένα τετράδιο όπου γράφω τις σκέψεις μου. 
11.Έχεις πάει εξωτερικό και αν ναι, πού;
Ιταλία.
12. Πες 3 πράγματα που φοβάσαι: 
Δε θα απαντήσω για μην τα χρησιμοποιήσει κανείς εναντίον μου.
Έχεις κάποιο λουλούδι ή φυτό στο δωμάτιό σου; 
13. Κάποια υλλογή που έκανες όταν ήσουν μικρή: 
Έκανα συλλογή από μικρά δεινοσαυράκια. 
14. Η ταινία που είδες πολλές φορές συνεχόμενα: 
"Ο Μικρός Νικόλας" 
15. Διαβάζεις κόμικ;
Ναι. Μου αρέσουν πάρα πολύ.
16.Σου αρέσει να φοράς ψηλόμεσα ή σκισμένα τζιν;
Ψηλόμεσα, αλλά όχι υπερβολικά ψηλά.
17.Τις ζεστές μέρες προτιμάς να δροσιστείς με παγωτό ή γρανίτα;
Παγωτό. 💖
18.Τι κάνεις στον ελεύθερο σου χρόνο;
Χορεύω, ζωγραφίζω, διαβάζω, γράφω στο blog μου, βλέπω ταινίες.
19)Συμετέχεις σε κάποια εξωσχολική δραστηριότητα;
Κάνω ξένες γλώσσες και μεταγλώττιση!
20.Πισίνα ή θάλασσα;
Θάλασσα.
21.Συλλέγεις διάφορα μικροαντικείμενα;
Όχι.
22.Youtube ή Blogging;
Blogging.
23.Ονόμασε το αγαπημένο σου παιδικό! :Ρ
"Παπιοπεριπέτειες" ! 
24.Θα πας / έχεις πάει ποτέ κατασκήνωση;
Όχι και ούτε θέλω. (λολ :Ρ)
25.Μαγειρική ή Ζαχαροπλαστική;
Δεν ξέρω ούτε ασχολούμαι με τίποτα από τα 2, αλλά προτιμώ...τα γλυκά!
26.Τα μαλλιά σου τα πιάνεις αλογοουρά ή τα αφήνεις κάτω συνήθως;
Κάτω...
Κάποιος τραγουδιστής που να σου αρέσει παρα πολύ: 
Μου αρέσει λίγο ο Bruno Mars, αλλά ακούω όποιο τραγούδι μου αρέσει, δεν έχω κα΄ποιον αγαπημένο καλλιτέχνη.

28.Βουνό ή θάλασσα;
Θάλασσα. Αλλά και το βουνό μου αρέσει πολύ.😂
29.Πώς θα ήθελες να σε λένε;
Όπως με λένε τώρα! Άρτεμις!
30.Και τέλος...θα προτιμούσες για δώρο γενεθλίων άρωμα ή ρούχα;
Ρούχα, δε φοράω αρώματα.

Τα λέμε την επόμενη φοράα! Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε την ανάρτηση στο μπλογκ της Αναστασίας!

6 σχόλια: