My Playlist!

Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

Contact Me!!! (Refresh)

Hi Girls! Πώς πάει; Πριν μερικούς μήνες είχα δημοσιεύσει ακριβώς την παρακάτω ανάρτηση, αλλά επειδή όπως είπα έχει περάσει αρκετός καιρός, είπα να την κάνω ένα μικρό refresh! Λοιπόν, όποια κοπέλα από εσάς έχει κάποιο πρόβλημα (αισθηματικά, φιλίας κ.λπ), μπορεί να  μου στέλνει ένα μικρό message στο οποίο να μου το εμπιστευτείτε, κ' εγώ θα σας προσφέρω αμέσως τη λύση! Για περισσότερα συνεχίστε την ανάγνωση...  ;)

Για να με συμβουλευτείτε, μπορείτε να γράψετε το πρόβλημά σας σε σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση, να μου στείλετε email ή μήνυμα στο Instagram!💜

Ορίστε το email μου:
dianagal2005@gmail.com

Και ο λογαριασμός μου στο Insta:
artemis_galaterou

Το μήνυμα σας θα πρέπει να περιέχει:
1.Το πρόβλημά σας φυσικά!
2.Κάτω κάτω, καθώς θα κλείνετε το μήνυμα σας, γράψτε ένα παρατσούκλι - ψευδώνυμο

Η απορία σας και η απάντηση που θα λάβετε από εμένα, μπορεί να δημοσιευτεί στην ετικέτα "Contact Me" ώστε να τη διαβάσουν και άλλες κοπέλες που ίσως έχουν το ίδιο πρόβλημα με εσάς!💜Αυτού του είδους η δημοσίευση θα γίνετε ανώνυμα και χρησιμοποιώντας το ψευδώνυμο που μου γράψατε στο μήνυμά σας. Βέβαια, αυτό θα γίνετε ΜΟΝΟ αν το θέλετε και εσείς οι ίδιες, (θα μου διευκρινίσετε στο μήνυμά σας αν θέλετε ή όχι να δημοσιευτεί ανώνυμα το πρόβλημά σας). 💜

Μην ξεχνάτε φυσικά, να μου λέτε στα σχόλια, αν οι συμβουλές που σας έδωσα, πέτυχαν & τι αποτελέσματα είχαν! Θα χαρώ να μάθω αν σας βοήθησα! Επίσης, να λέτε αλήθεια, όχι ψέματα σχετικά με το πρόβλημά σας!

Τέλος...περιμένω τα προβλήματα σας!
 
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ, Η ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΤΟΥ BLOG!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου