My Playlist!

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

50 Facts About Me!

Γειαα σε όλες!!! Σε αυτό το νέο post, θα σας πω μερικά πράγματα για τον εαυτό μου...50 για την ακρίβεια! Λοιπόν ας αρχίσουμε!


  1. Με λένε Άρτεμις!
  2. Μένω στην Αθήνα!
  3. Έχω μια γάτα !
  4. Έχω αδυναμία στο χορό, στο διάβασμα και στο σινεμά!
  5. Τρώω λιγότερο το 45% των τροφίμων συνολικά! ( δεν τρώω και πολλά πράγματα! )
  6. Θέλω να κάνω ένα σωρό επικίνδυνα πράγματα!
  7. Λατρεύω να χορεύω μόνη μου!
  8. Δεν έχει χρειαστεί ποτέ μέχρι τώρα να βάλω σιδεράκια ή γυαλιά, Δόξα τω Θεώ!
  9. Είμαι διασκεδαστικός άνθρωπος!(δεν το πιστεύω απλώς το ξέρω)
  10. Τα γενέθλιά μου είναι στις 19 Φεβρουαρίου (σε περίπτωση που θελήσετε να μου πείτε χρόνια πολλά)!
  11. Γεννήθηκα ακριβώς στην αλλαγή των ζωδίων Υδροχόος & Ιχθύες (δηλαδή τη στιγμή που άλλαζε ο ζωδιακός κύκλος)! Σπάνιο φαινόμενο, αν και πολλοί δεν με πιστεύουν!
  12. Η αγαπημένη μου εποχή είναι ο Χειμώνας
  13. Λατρεύω να σκιτσάρω, αλλά από την άλλη δε μου αρέσει ιδιαίτερα να ζωγραφίζω με ρεαλισμό
  14. Δεν έχω σπάσει/ραγίσει ακόμα κανένα κόκαλο του σώματός μου, Δόξα τω Θεώ!
  15. Δεν μου αρέσουν οι δουλειές του σπιτιού -το πολύ πολύ να πλύνω κανένα πιάτο!
  16. Ξεκίνησα να διαβάζω Χάρυ Πόττερ όταν ημουν περίπου 6 χρονών!
  17. Μου αρέσουν πάααρα πολύ τα (ζωντανά) πάρτι!
  18. Δεν βαριέμαι εύκολα,απλώς μου έχει τύχει να θέλω να κάνω κάτι ενδιαφέρον και να μην ξέρω τι!
  19. Δεν μου αρέσει ο καφές
  20. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μπλε!
  21. Όταν τρώω, αφήνω στο πιάτο μου, το καλύτερο πάντα για το τέλος (για να μου μείνει η γεύση)!
  22. Είμαι μοναχοπαίδι (άργησα λιγάκι να σας το πωω...)
  23. Θέλω να γυρίσω όλο τον κόσμο!!!
  24. Με νευριάζει ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ να μου λένε τι να κάνω, πώς θα το κάνω που θα το κάνω. 
  25. Γνωρίζω 3 γλώσσες: Ελληνικά, Γαλλικά, Αγγλικά (και θέλω πολύ να μάθω και Νορβηγικά...πολλά ζητάω;;;) ;)
  26. Μου αρέσει να περνάω την ώρα μου πάντα με κάτι δημιουργικό (βλέπε τηλεόραση...πλάκα κάνω!!!) ;D
  27. Βαριέμαι το σχολείο...(όλοι μας φαντάζομαι...)
  28. Είμαι καστανή, με καστανά μάτια και μου ταιριάζουν (σχεδόν) όλα τα χτενίσματα!
  29. Θέλω να γίνω ηθοποιός, αλλά ταυτόχρονα θα μου άρεσε να γράφω βιβλία και να σκιτσάρω! 
  30. Το στυλ μου θυμίζει λίγο αγόρι  και δεν έχω ούτε ένα στενό ρούχο πέρα από κάτι τζιν
  31. Λατρεύω τις ταινίες.
  32. Το αγαπημένο μου φαγητό είναι το σουβλάκι.
  33. Μου αρέσει πολύ το σκάκι. Επίσης είμαι σχετικά αθλητικός τύπος.
  34. Να παίρνω ρίσκα!
  35. Λατρεύω την περιπέτεια!
  36. Να είμαι απρόβλεπτη!
  37. Να μοιράζομαι τις απόψεις μου.
  38. Moonwalking! It's the new rule!
  39. Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο πάνθηρας.
  40. Δεν μου αρέσει το αλκοόλ.
  41. Η αγαπημένη μου σειρά είναι το Ducktales!
  42. Έχω OCD.
  43. Έμαθα να διαβάζω πολλά χρόνια πριν πάω σχολείο.
  44. Μου αρέσει αρκετά να παίζω μουσική. 
  45. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αναπτήρα.
  46. Σουφλέ σοκολάτας!!
  47.  Μου αρέσει να βλέπω τηλεόραση ( βασικά μερικές σειρές και ταινίες )
  48. Μου αρέσει να βλέπω τηλεόρταση αποό το κινητό μου.
  49. Μου αρέσει να βλέπω τηλεόραση από το κινητό μου καθώς παρακολουθώ ΕΠΙΣΗΣ τηλεόραση.
50. Το δωμάτιό μου είναι άνω κάτω αλλά τις περισσότερες φορές ξέρω τα πάντα που βρίσκονται.

__________________________________________






~❤ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!❤~



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου