My Playlist!

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Our Nail Guide!

Γεια σε όλες! Τι κάνετε; Εγώ είμαι πάντως μια χαρά! Σε αυτήν την ανάρτηση θέλω να σας δείξω τα καλύτερα μανό της αγοράς φέτος και τα αγαπημένα μου nail σχέδια! Ελπίζω να σας αρέσουν! (Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό)

♕Essie
♕O.P.I.
♕China Glaze
♕Butter London
♕Zoya
♕Nars
♕Orly
♕Revlon
♕Beauty Line Cosmetics
♕Maybelline
♕Channel
♕Canni
♕Jin Soon
♕Korres
♕Jessica Phenom

Και τώρα, ας δείτε μερικά από τα πιο αγαπημένα μου σχέδια νυχιών!

1)Κλασσικό & αγαπημένο!
 
 
Να και μερικά χαριτωμένα σχέδια που μπορείτε να δοκιμάσετε:
 
2)
 
3)
 

 
4)
 
Related image
 
Να και κάτι λίγο πιο πρωτότυπο:
 
5)
 
6)
 
 
Αυτά είχα να σας δείξω! Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση! Μην ξεχάσετε να γράψετε στα σχόλια πιο σχέδιο σας άρεσε περισσότερο και τι θέμα θα μπορούσε να έχει η επόμενη ανάρτηση μου! Φιλάκια σε όλες!!! :~)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου